Ruilen en Retourneren

Wil je je aankoop ruilen of retourneren? We helpen je graag! Je kunt je aankoop ruilen of retourneren tot 14 dagen na de leverdatum. De kosten voor retourzending zijn voor jouw rekening.

U kunt snel en eenvoudig ruilen of retourneren door de onderstaande stappen te volgen:

  1. Stuur ons een e-mail naar contact.exclusa@gmail.com. We sturen je dan instructies over hoe je het artikel naar ons magazijn kunt retourneren.
    xxx
  2. We sturen je instructies over hoe je je product kunt retourneren. Voeg een retourformulier toe met je volledige naam, bestelnummer en verzendadres.
    xxx
  3. Retourneer uw pakket binnen 14 dagen na ontvangst naar de vervoerder van uw keuze.
    xxx
  4. Zodra we je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 5 werkdagen. Onze retourafdeling houdt je via e-mail op de hoogte.


BELANGRIJK!

Let op: Bepaalde producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht,

Bijvoorbeeld panty's, bankhoezen, hondenspeelgoed, sporthorloges, ondergoed, etc. (de lijst is niet uitputtend).

Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende criteria voldoen, niet worden geretourneerd:

(a) Voor verzegelde producten. Indien de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet worden geretourneerd.

(b) die door de handelaar zijn vervaardigd overeenkomstig specificaties van de consument (op maat gemaakte producten).

c) die duidelijk van persoonlijke aard zijn

d) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Veelgestelde vragen

- Is het retourneren gratis?

Wij bieden geen gratis retourservice aan, dus de retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

- Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren zonder opgaaf van reden.

Om in aanmerking te komen voor terugbetaling of omruiling, moet het geretourneerde product in originele staat zijn, met alle labels en etiketten bevestigd. Het product mag geen tekenen van slijtage vertonen. We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Retourzendingen dienen vergezeld te gaan van een track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

- Hoe lang duurt het om een ​​product te ruilen?

Als u bij het aanmelden van uw retourzending aangeeft dat u een product wilt ruilen, verwerken wij dit direct. Zo kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling binnen enkele dagen is afgerond.

- Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retourzending te registreren?

Je vindt je bestelnummer in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na je bestelling. Mocht je deze e-mail niet correct hebben ontvangen, dan helpt onze klantenservice je graag verder.

- Wat moet ik doen als een product defect of al beschadigd is?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een product beschadigd raakt tijdens transport of productie. We lossen dit uiteraard graag met u op. Stuur een bericht naar kontakt@nutrelon.de met een foto van het probleem. Onze klantenservice zal dan zo snel mogelijk met u naar een oplossing zoeken.

- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?

Vergeet niet om je retourzending binnen 14 dagen vóór de retourdeadline in te dienen. Mocht een product onverhoopt toch defect raken, dan bieden wij je de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervangend artikel of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

- Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Zodra je retourzending in ons magazijn aankomt, zorgen we ervoor dat het volledige bedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Je kunt zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen door de trackinggegevens van je retourzending te controleren. De periode van 5 dagen gaat dan in. Je ontvangt een melding zodra de terugbetaling is verwerkt. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling op je bankrekening staat.